یوزر نیم و پسوورد جدید nod32

از این به بعد آنتی ویروس خود را مجانی آپدیت کنید (این وبلاگ هر روز به روز می شود)

یوزر نیم و پسوورد جدید nod32

از این به بعد آنتی ویروس خود را مجانی آپدیت کنید (این وبلاگ هر روز به روز می شود)

چرا NOD32 نارنجی می شود ؟

شاید شما هم بعد از چند وقت کار کردن با این مشکل مواجه شده باشید و برای کسانی که حساسیت زیاد دارند شاید آزار دهنده باشد. بیشتر افراد فکر می کنند که مشکلی برای آنتی ویروس شان به وجود آمده اما باید گفت که اصلا این طور نیست و نارنجی شدن NOD32 هیچ تاثیری بر کارایی و قدرت آنتی ویروس نمی گزارد.

نارنجی شدن NOD32 فقط به خاطر یک علت نیست، در این پست قصد دارم شما را با دلایل نارنجی شدن NOD32 آشنا می کنم.

به طور کلی Nod32 به دو علت نارنجی می شود.

اولین دلیل آن که شاید عمده ترین دلیل است اشکال گرفتن Nod از آپدیت ویندوز شماست. با توجه به اینکه ۹۹% ویندوز های موجود در ایران اصل نبوده کرک شده هستند و دیگر این روزها بقالی سر کوچه هم ویندوز xp برای فروش می گزارد و اعلامیه می زند ۳ تا ۱۰۰ تومان بیا ببر تا تموم نشده و همچنین سرعت اینتزنت درخشان کشورمان در کره زمین، ویندوز شما نمی تواند از اینترنت و از طریق مایکروسافت خود را آپدیت کند و از آن جا که Nod32 نسبت به این موضوع مهم (که ما اصلا به اون اهمیتی نمیدیم) حساسیت نشان داده و نارنجی رنگ شده و پیغامی مبنی بر گرفتن آخرین آپدیت ویندوز در صفحه اصلی Nod نمایان میشود.

دلیل دوم، آن است که Nod به طور اتوماتیک تشخیص می دهد اگر ۲ هفته از اعتبار یوزرنیم و پسورد شما باقی مانده باشد خود را نانجی کرده! و پیغامی را برای اطلاع رسانی نشان می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد